Sunday, May 1, 2011

Lihavõtted

Lihavõteteks oli mul kindel plaan teha pashat, mida ma varem teinud ei olnud, ja värvida sibulakoortega mune, mida ma olin varem korduvalt teinud aga kuidagi viimastel aastatel on see vahele jäänud. Sibulakoori pidin kaasa võtma Saaremaalt aga otseloomulikult unustasin. Suundusin siis kohe nädala alguses Stockmani sibulaletti rüüstama, enne kui keegi veel sellele heale mõttele tuleb. Kotitäis koori ja üks sibul saagiks, võis projekti õnnestunuks lugeda.

Pashaks kasutasin Toidutare kuumutamata pasha retsepti. Täidiseks kuivatatud aprikoose ja mandleid, kaunistuseks maasikaid ja viinamarju. Pasha tuli täitsa eeskujulik, aga kui inimesel ei ole koogisöömisgeeni, siis nii ongi. Pool pashat läks Silveri juurde pühapäevase grilli kingituseks:)


Mune värvisime reede hommikul, ei jaksanud pühapäeva ära oodata. Isegi Taavi andis oma panuse ja Family Guy Star Warsi osa saatel sai 12 muna sibulakoortesse ja köögikäterätikusse keeratud. Kahjuks oli tegemist kuidagi nõrkade munadega seekord, sest 12st munast vist 4 olid ilma mõradeta. Kanadel vist kaltsiumivaene talv seljataga.




Kuigi reedene ilm ei olnud nii hea, kui eelnevatel päevadel, siis olin piisavalt kaua unistanud esimesest grillist, nii et väike pilv mind enam ei takistanud. Grillilt sai tolm pühitud ja ka ilm otsustas koostööd teha ning päike tuli välja. Võtsin veel biinbäägi ja matkatooli kaasa ning ehitasime pappkastidest ja vaibast väikse lebomati. Ka ürdikorv kolis õue - asutasin sinna elama mõned vihmaussid ja värsket mulda. Aiahooaeg sai ametlikult avatud seega.




No comments:

Post a Comment